جشنواره های خرید استانبول بهترین زمان برای خرید

خرید در استانبول و تجربه لذت آن مستلزم سفر به  این شهر زیبا و باستانی است. سفر استانبول یعنی قدم گذاردن بر مهد بازارهای بزرگ، مراکز خرید بی نظیر و فروشگاه های لوکس و مدرن ترکیه. استانبول با دارا بودن جاذبه های دیدنی فراوان و مراکز خرید بی نظیرش قابلیت ایجاد تجربه ­ای عالی، شگفت انگیز و در عین حال متفاوت را برای شما خواهد داشت. خرید در استانبول با قیمت مناسب از برترین برندهای ترکیه، لذتی است که می­توانید آن­ را تجربه کنید. در این مطلب می­خواهیم شما خواننده گرامی را با جشنواره های خرید در استانبول آشنا کنیم به گونه ­ای که پس از مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات نسبتاً کاملی از جشنواره­ های خرید در استانبول، ارزان ترین زمان سفر به استانبول، زمان حراج زمستانه استانبول، زمان حراج پاییزه استانبول، تاریخ فستیوال خرید در استانبول، حراج مهرماه استانبول، مراکز خرید تخفیف خورده استانبول، حراج ژانویه در استانبول و حراج فوریه در استانبول کسب کنید.

جشنواره های خرید در استانبول بهترین زمان حراجی در ترکیه

برای کسانی که به خرید در استانبول و بهره مندی ارزان از معروف ترین برند های ترک علاقه دارند جشنواره های خرید استانبول عبارتی آشناست. اگر قصد دارید در بهترین زمان خرید در استانبول به ترکیه سفر کنید، لازم است پیش از سفر در مورد فصل جشنواره های حراجی ترکیه اطلاعاتی کسب کنید. در این جشنواره، همه برندهای مشهور ترک  در اکثر مراکز خریدنظیر مرکز خرید استانبول مال (Mall of Istanbul)، مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul)، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول (Istinye Park Shopping Mall)، مرکز خرید زورلو استانبول (Zorlu Istanbul Shopping Center)، مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon Mall) و ... را خواهید دید. با توجه به تخفیف ­های قابل توجهی که فروشگاه های برند ترک بر روی اجناس خود می گذارند بهترین فرصت در هنگام خرید در استانبول برای شما فراهم است. اطمینان داشته باشید با استفاده از جشنواره های خرید در استانبول بخش قابل توجهی از هزینه ­های سفر شما جبران خواهد شد.

بهترین مراکز خرید استانبول

زمان­های برگزاری جشنواره های خرید استانبول

با وجود اینکه تاریخ‌های مشخصی برای جشنواره های خرید در استانبول وجود ندارد و به صورت رسمی زمان­ های مشخصی برای حراجی های فصلی تعیین نشده­ است، اما نکته مثبت این است که به طور کلی جشنواره ها تقریبا در تمام طول سال برقرارند! در ایام جشنواره های خرید در استانبول، بیشتر فروشگاه ها تا دیروقت و گاهاً 24 ساعته باز هستند. حامیان این جشنواره  عبارتند از: وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، هواپیمایی ترکیش، شهرداری استانبول، اتاق بازرگانی استانبول  و  .

زمان برگزاری جشنواره های خرید استانبول

در هنگام خرید در استانبول توجه داشته باشید که برخی برندهای مهم ترک نظیرColin's ، برند اِفرور (Efor)، برند دی ‌‌فاکتو (Defacto)، برند پوشاک ال سی واکیکی (LC Waikiki)، برند توین (Tween)، برند هاتیک (Hotic)، برند شلوار جین ماوی جینز، برند شلوار جین LTB، برند وای لاندن (Y London) و ... به عرضه مجموعه‌ های خود در چهار فصل مختلف می­پردازند. بدین ترتیب با نزدیک شدن هر فصل، آنها اقدام به حراج اقلام فصول قبلی خود می‌کنند. بعضی مارک‌ها نیزمجموعه‌ های خود را تنها به دو فصل مجموعه‌ های پاییزه و زمستانه - بهاره و تابستانه تقسیم می‌کنند که طبیعتاً زمان فروش آنها با برندهای چهار فصلی قبلی متفاوت است.

ضمن اینکه در برخی روزهای ویژه مانند عید نوروز، روز مادر، روز ولنتاین و مناسبت­ های مذهبی تخفیف‌های خاصی ارائه می شود. اگر شما سفر خود را به ترکیه در زمان مناسبی تنظیم کنید به احتمال 99 درصد برای خرید در استانبول با فصل حراجی ها مواجه خواهید شد.

جشنواره حراج زمستانه خرید در استانبول

حراج زمستانه خرید در استانبول که در اواسط دسامبر( 11 آذر تا 11 دی ) یا آغاز ژانویه (12 دی تا 122 بهمن)، با تخفیف‌های 30 درصدی شروع می‌شود به 50 درصد نیز می رسد. البته این درصد برای همه برند ها و مارک ها یکسان نیست؛ برخی مارک‌ها تخفیف ­های خود را در دو موج ارائه می­دهند که از 45 یا 50 درصد تخفیف شروع می­شود و در برخی موارد حتی برای خلاص شدن از آخرین اقلام خود، در ماه آوریل ( 23 فروردین تا 11 اردیبهشت) به تخفیفی در حدود 70٪می­رسند.

فصل حراج تابستانه خرید در استانبول

برای خرید در استانبول، جشنواره خرید تابستانه یکی از بهترین فرصت­ هاست. زمان حراج تابستانه در استانبول ممکن است از ابتدای ژوئن  (12 خرداد الی 10 تیر) تا هفته اول ماه جولای ( اوایل تیر ماه) باشد. در خصوص بهترین زمان خرید در استانبول توصیهمی­شود که در هفته اول جولای به خرید بروید چرا که پس از آن، در اواسط ماه سپتامبر (اوایل شهریور) فروش حراج تابستانه به اوج خود می­رسد.

فصل حراج تابستانه خرید در استانبول

جشنواره خرید در استانبول یا فصل حراجی های استانبول؟

در پایان ذکر این نکته لازم است که بدانیم بر خلاف فهم عموم که می­پندارند فصل حراجی ها همان جشنواره­ های خرید در استانبول است به نظر می­رسد این دو یکی نیستند. جشنواره خرید با حراجی های دیگه فرق دارد. در جشنواره خرید، همه لوازم موجود در بازار از پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و برقی و وسایل خانه حراج می­شود. این حراجی­ ها بیشتر برای کسانی است که ساکن ترکیه هستند و به دنبال فرصتی مناسب مثلاً برای خرید جهیزیه و یا تعویض اجناس دیگر خود با مدل جدیدتر هستند.

به دلیل اینکه استانبول مهد خرید دنیا می باشد اکثر مسافران استانبول علاقه زیادی به خرید در این شهر دارند. در این مقاله برای شما عزیزان زمان حراج زمستانه استانبول، زمان حراج پاییزه استانبول و فستیوال های خرید استانبول به طور کامل توضیح داده شد تا بتوانید ارزان ترین زمان سفر خود به استانبول را تعیین کنید. می توان گفت بهترین زمان سفر به استانبول در هنگام برگزاری همین جشنواره های خرید در استانبول است زیرا می توانید از معروف ترین برندهای ترک لباس هایی با قیمت مناسب بخرید.

اگر قصد سفر به استانبول را دارید، تورهای استانبول خاتون سیر را از دست ندهید. آژانس مسافرتی خاتون سیر سالانه تورهای استانبول ارزان و لحظه آخری زیادی را برگزار می کند و عالی ترین خدمات، لوکس ترین هتل ها، پر هیجان ترین تفریحات و لذیذترین غذاها را برای مسافران خود فراهم می کند. بدون شک با یکبار امتحان کردن تورهای استانبول خاتون سیر و همچنین تورهای ترکیه خاتون سیر مهمان همیشگی ما خواهید شد. جهت اطلاع از لیست قیمت ها و جزئیات کامل می توانید با ما تماس بگیرید یا به وب سایت خاتون سیر مراجعه کنید.