لوکس ترین و ارزانترین مراکز خرید آنتالیا

همانطور که میدانید آنتالیا یکی از شهرهای مهم و گردشگری ترکیه محسوب میشود که در غرب این کشور و دریای مدیترانه واقع شده است. تور آنتالیا یکی از تورهای پرطرفدار ترکیه است که در تمامی فصل های سال، میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا به ویژه ایران است. همیشه مسافرانی که به سفر میروند قصدشان گردش و تفریح نیست بلکه بسیاری از افراد با هدف خرید به مسافرت میروند. ترکیه یکی از کشورهایی است که به علت تنوع بالا و قیمت های مختلف اجناس، افراد زیادی را تنها به قصد خرید به سمت خود کشیده است.

 آنتالیا یکی از مهم ترین مقاصد خرید این کشور برای گردشگران ایرانی است زیرا مراکز خرید متنوع آن تمامی برندهای بین المللی و معروف دنیا را در خود جای داده اند. ولی دغدغه بیشتر مسافران این است که برای خرید خود به کدام یک از بازارهای این شهر بروند تا بتوانند اجناس با کیفیتی را خریداری کنند. البته علاوه بر کیفیت، قیمت اجناس در خرید اهمیت بالایی دارد. اما چگونه میتوان مراکز خرید ارزان آنتالیا را شناخت؟ ارزان نه به معنای بی کیفیت بودن اجناس بلکه با وجود کیفیت بالا بتوان خرید مقرون به صرفه ای داشت. در این مطلب اطلاعات کاملی درمورد ارزانترین مراکز خرید آنتالیا در اختیارتان قرار میدهیم تا اگر به قصد خرید مسافر آنتالیا هستید بتوانید بهترین و ارزان ترین خرید را داشته باشید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا با 3 طبقه و با بیش از 100 مغازه در 6 ژوئن 2001 افتتاح شد. این مرکز خرید یکی از بزرگترین و محبوبترین مال های آنتالیا محسوب میشود که هرسال مسافران تور آنتالیا را به خود جذب کرده است. مرکز خرید میگروس علاوه بر اینکه برندهای ترکی و معروف دنیا مانند مودو، زارا، وایکیکی، بوینر و ... را با کیفیت درجه یک عرضه میکند، قیمت مناسبی هم دارد. بعد از خرید برای رفع خستگی و گرسنگی میتوانید از 33 رستوران و فودکورت آن که انواع غذاهای بین المللی، ترکی و عثمانی را ارائه میدهد استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس: آنتالیا، بلوار آتاتورک، محله ی آراپسویو، پلاک 30

ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا از آن دسته مراکزی است که تمامی محصولات و برندها را به قیمت کارخانه ارائه میکند بنابراین جزء مراکز خرید ارزان قیمت آنتالیا محسوب میشود. این مرکز خرید در 24 اکتبر 2004 شروع به فعالیت کرده است که معماری آن شبیه به قلعه قرون وسطی و نارنجی رنگ است. دیپو در نزدیکی فرودگاه آنتالیا واقع شده است که به دلیل امکانات مختلفی مثل 80 فروشگاه متنوع ، 15 رستوران، سالن تئاتر، 5 سینما، سالن بازی کودکان و پارکینگ اختصاصی در میان مسافران و شهروندان طرفداران زیادی دارد. این مرکز خرید مارک های معروفی همچون نایک، کوتون، آدیداس، تامی، جینز، ماوی، واکو را با بهترین کیفیت و قیمت در خود جای داده است.

آدرس: آنتالیا، روبروی فرودگاه آنتالیا، مرکز خرید اوت لت دیپو

ساعت کار: 10صبح تا 10 شب

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک در بلوار عدنان مندرس در منطقه مراد پاشا آنتالیا واقع شده است که با مساحتی بالغ بر 51 هزار متر مربع در آگوست سال 2013 افتتاح شده است. این مرکز خرید 5 طبقه بیش از 155 برند متفاوت در زمینه های مختلفی مانند کیف و کفش، پوشاک، موبایل، لوازم خانگی، مواد غذایی و تجهیزات الکترونیکی را با قیمت های ارزان ارائه میدهد. شما میتوانید علاوه بر خرید از امکاناتی مانند سینما، رستوران، کافه، فست فود آن بهره مند شوید، ناگفته نماند که پارکینگ این مرکز خرید ظرفیت 300 خودرو را دارد. برشکا، کوتون، اپل، سامسونگ، استارباکس، مک دونالد پیر گاردین، پلو، هاریبو تنها برخی از برندهایی هستند که در این مجموعه موجود است. فراموش نکنید که این مرکز خرید 10 سالن سینما دارد که میتوانید علاوه بر خرید از تماشای بهترین فیلم های روز دنیا نهایت لذت را ببرید.

آدرس: آنتالیا، منطقه لارا در مراد پاشا (کپز)، سارامپول، پلاک 84

ساعت کار: 10 صبح تا10 شب (البته تابستان ها این مرکز خرید تا 11 شب باز است).

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال یکی از بهترین و ارزانترین مراکز خرید آنتالیا است که در سال 2008 با وسعت 10 هزار متر مربع افتتاح شده است. این مرکز خرید با حدود 70 بوتیک و مغازه با برندهای معروف و بین المللی به یکی از مکان های مهم و محبوب مد تبدیل شده است. بسیاری از برندهای ترکی و اروپایی از جمله کلوین کلاین، لاکوست، سوآچ، ناین وست، ال سی وایکیکی، ایپکیول، سات اند سات و بسیاری دیگر در شی مال آنتالیا شعبه دارند که با قیمت بسیار مناسبی عرضه میشوند. در این مرکز خرید میتوانید از نمایشگاه ها و اجراهای هنری متفاوت و همچنین انواع کتاب های معروف و جدید مشهور دنیا به زبان انگلیسی دیدن کنید.

آدرس: آنتالیا، منطقه مرات پاشا، تکیوغلو، منطقه فنر

ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

یکی از معروفترین و مجلل ترین مال های آنتالیا در منطقه لارا مرکز خرید تراسیتی میباشد. منطقه لارا در فاصله 6 کیلومتری شرق انتالیا واقع شده است که دارای سواحل شنی بی نظیر و دریایی با امواج آرام میباشد. این مرکز خرید در ژوئن سال 2011 با وسعت 48 هزار متر مربع افتتاح شده است که لقب بزرگترین مرکز خرید آنتالیا را به خود اختصاص داده است. مرکز خرید تراسیتی دارای 4 طبقه در کنار سواحل زیبای لارا همراه با چشم اندازهای شگفت انگیز، لذت خرید را برای هرکسی دو چندان میکند.

 انواع برندهای مشهور دنیا مانند میدپوینت، بوربری، بای مکس بارا، داگلاس، مایکل کورس، هوگو باس ماسیمو، برشکا، بادی شاپ و .... را میتوانید در این مرکز خرید با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.

آدرس: آنتالیا، مراد پاشا، خیابان تکلیگولو 55، محله فنر

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید آکا پارک آنتالیا

مرکز خرید آکا پارک آنتالیا در منطقه لارا علاوه بر این که مرکزی برای خرید است به عنوان یک مجموعه تفریحی و سرگرمی نیز محسوب میشود. این مرکز خرید با مساحتی بالغ بر 8500 متر در سال 2008 میلادی بنا شده است که در بین اهالی آنتالیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در مرکز خرید آکاپارک هرآنچه که فکرش را بکنید از لباس و پوشاک گرفته تا لپ تاپ و لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت به مشتریان ارائه میشود. این مجموعه 4 طبقه دارای فروشگاه های شیک و مدرن، فوت کورت، محل بازی برای کودکان و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی دیگر است. یکی از مزیت های این مرکز خرید نزدیکی آن به بعضی از هتل های شهر آنتالیا است.

 آدرس: آنتالیا، مرادپاشا، کمرگزی، جاده جدید گردشگری

ساعت کار: 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید اراستا آنتالیا

مرکز خرید اراستا به علت معماری منحصر به فرد و بی نظیری که دارد، خاص ترین مرکز خرید آنتالیا به حساب می آید. این مرکز خرید در مساحت 4 هزار متری، برندهای معتبر جهانی و ترکی متعددی را در خود جای داده است. این مجموعه دارای متنوع ترین و مهیج ترین امکانات تفریحی از جمله اسکیت روی یخ، سینما، زمین بولینگ، هایپرمارکت، زمین پاتیناژ میباشد. خرید به همراه چنین تفریحات هیجان انگیزی تجربه یک روز شیرین و لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. تمامی کالاهای این مرکز خرید مطابق با آخرین طرح های روز دنیا میباشد، تنوع بالا و قیمت خوب اجناس مرکز خرید اراستا مورد توجه بسیاری از مردم آنتالیا و گردشگران قرار گرفته است.

آدرس: آنتالیا، منطقه کپز، بلوار دوملوپینر، منطقه فابریکالا

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

به طور کلی، بسیاری از مسافران به قصد خرید به آنتالیا سفر می کنند زیرا می توانند اجناس متنوعی را هم با کیفیت بالا و هم با قیمت مناسب خریداری کنند. در این مطلب بهترین و ارزانترین مراکز خرید آنتالیا را به همراه آدرس، عکس و ساعت کاری به شما معرفی کردیم تا در سفر خود به آنتالیا بتوانید از خرید خود لذت ببرید. برای اینکه به تمامی این مراکز سر بزنید از همان روز اول سفر خود برنامه ریزی کنید.

در صورتی که نیاز به تور آنتالیا دارید، تورهای آنتالیا خاتون سیر را از دست ندهید. خاتون سیر مجری مستقیم تورهای ترکیه از جمله تور آنتالیا، تور استانبول، تور آلانیا و تور کوش آداسی مفتخر است تورهایی با خدمات بی نظیر به شما ارائه دهد. فقط کافی است یکبار مهمان خاتون سیر شوید تا تفاوت سفر را احساس کنید. با خاتون سیر لذت خود از سفر را دو چندان خواهید کرد.