بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب

استانبول را می­توان شهری سنتی و در عین حال مدرن دانست. چرا که با وجود سابقه تاریخی دیرینه و آثار باستانی فراون، سبک معماری مدرن نیز در جای جای این شهر خودنمایی می­کند. شاید به همین دلیل است که گردشگران خارجی از اقصا نقاط دنیا با سلایق مختلف جذب این شهر می­شوند. اگر بخواهیم یکی از علایق مشترک گردشگران جهان را با هر طیف و سلیقه­ ای  نام ببریم به جرأت می­توانیم به مراکز خرید در استانبول اشاره کنیم. مراکزی چند منظوره که با توجه به جذابیت­ های تفریحی مانند سینما و شهربازی، رستوران و فودکورت گردشگران را به شدت به خود مشغول می­کنند. اگر شما مسافر ترکیه هستید و برای خرید در استانبول برنامه ­ریزی کرده ­اید بهتر است بدانید که این شهر نمونه­ هایی از بهترین مراکز جهانی خرید را در خود جای داده­ است.

در این مقاله با ما باشید تا بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

استانبول مال

اگر بخواهیم چند مورد از بزرگ‌ ترین و مدرن ­ترین مراکز خرید در استانبول را معرفی کنیم بدون شک استانبول مال یکی از آنهاست. این مرکز وسیع با جای دادن 350 فروشگاه و مغازه در خود به صورت مستمر گردشگران مختلفی از نقاط مختلف جهان را به سوی خود می­کشد. این مرکز خرید، کلکسیونی از نمایندگی­ های انواع برندها و مارک­ های معروف جهانی همچون ویکتوریا سیکرت، ال سی واکیکی، میس سلفریج وادکالتون است.

استانبول مال

گرچه همین برند بودن باعث می­شود که شما نتوانید در این مرکز، خریدی ارزان قیمت را تجربه کنید اما نگران نباشید چرا که شما می­توانید با حضور در جشنواره سالانه تخفیف‌های استانبول مال که اواخر بهار و اوایل تابستان برگزار می­شود اقلام و برندهای مورد نظر خود را بسیار ارزان‌ تر از قیمت اصلی خریداری نمایید.

اگربرنام ه­ای برای خرید در استانبول ندارید نگران نباشید شما می­توانید با حضور در مرکز خرید استانبول مال از وسیع­ ترین شهربازی سرپوشیده اروپا و بزرگ‌ ترین مجموعه سینمایی ترکیه با 16 سالن سینما و 3050 صندلی استفاده کنید و لذت ببرید.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می­توان به مجموعه سالن‌های نمایشی، فودکورت بزرگ با ارائه انواع غذاها و رستوران سه طبقه با مساحت 1000 متر مربع که در آن تمامی غذاهای خاورمیانه سرو می­شود اشاره کرد.

این مرکز خرید همه‌ روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال است.

اوپتیموم اوتلت استانبول

این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول در محله گران قیمت «آتاشِهیر» قرار دارد. در فروشگاه­های مختلف این مرکز خرید می­توانید انواع مارک ها و برندهای معروف را مانند «واکو» (Vakko)، «منگو» (Mango)، «ال سی وایکیکی» (LC Waikiki)، «کوتون» (Koton) را مشاهده کنید. فروشگاه های فن آوری، بازارها و یک سالن اسکی روی یخ 500 متر مربع و 11 سالن سینما از دیگر ویژگی­ های این مرکز خرید در استانبول است. رستوران ها و فود کورت­های متعددی در این مرکز خرید قراردارد که پس از یک خرید عالی شما می­توانید در آنها ضمن تناول غذا به استراحت بپردازید. این مرکز خرید در همه روزهای سال باز است.

مرکز خرید اولیویوم استانبول

این مرکز خرید بزرگ و در عین حال ساده که در منطقه «زِیتین‌بورنو» (Zeytinburnu) در بخش اروپایی استانبول قراردارد مکانی عالی برای خرید در استانبول را فراهم کرده ­است. شهرت این مرکز خرید بیشتر به خاطر حضور ۱۳۲ برند از لوازم الکترونیکی خانگی، پوشاک و فروشگاه‌های دکور خانه است که در آن قرار دارد. انواع برندها مانند منگو، پوما، آدیداس، ماوی، نایک یا دیفکتو را می­توانید در این مرکز خرید بیابید. علاوه ­بر این برای سرگرمی مشتریان امکاناتی همچون زمین مخصوص بولینگ، دیوار سنگنوردی، یک سینما و رستوران ‌های متعدد در اولیویوم قرار دارد.

مرکز خرید فروم استانبول

خرید در استانبول بدون بازدید از مرکزخرید فروم که هرساله بیش از ۲۰ میلیون بازدید کننده دارد بی معناست. در این مرکز خرید که در قسمت اروپایی استانبول واقع است انواع برندهای معتبر مانند Tepe Home، Saturn،Teknosa ، Bimex YKM، C&A،M&S ، Zara را می­توانید مشاهده کنید. علاوه بر امکانات تفریحی مانند سالن بولینگ، سالن­های نمایش آی مکس، سالن اسکی روی یخ، پارک ژوراسیک و رستوران­های مختلفی که در این مرکز وجود دارد نباید چشم ­انداز بسیار زیبا و دیدنی تنگه بسفر از بالاترین نقطه مرکز خرید فروم به خصوص در شب را از دست دهید.

زورلو سنتر استانبول

اگر بخواهیم یکی از بزرگ‌ ترین و برترین مراکز خرید در استانبول را نام ببریم نباید زورلو سنتر را فراموش کنیم. در واقع این مرکز خرید به عنوان یکی از برترین مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول شهرت دارد. این مرکز خرید 105 هزار متر مربعی دارای 205 فروشگاه است و شما می‌توانید برترین و جذاب­ترین برندهای لباس و جواهرات را در این مرکز بیابید. اولین فروشگاه رسمی اپل نیز در این مرکز خرید قرار دارد. البته فراموش نکنید که با توجه به وجود لوکس‌ترین‌ برندها در این مرکز، باید انتظار قیمت ‌های بالایی را داشته باشید.

زورلو سنتر استانبول

با این وجود، شاخصه­ هایی همچون معماری چشم­ نواز و منحصر به ‌فرد، وجود بزرگ ­ترین هنری از هنرمندان مدرن و سنتی، قرارداشتن 14 سالن سینما با آخرین تجهیزات سینمایی روز دنیا در آن و وجود هتل 5 ستاره در دل این مرکز باعث تمایز آن نسبت به دیگر مراکز خرید در استانبول شده ­است.

به طور کلی، در این مقاله سعی شد بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب، مراکز خرید مقرون به صرفه استانبول، مراکز خرید عمده لباس در استانبول و مراکز خرید شلوار جین در استانبول را به شما معرفی کینم. اگر هدفتان از سفر به استانبول تنها خرید است، بهتر است که از جشنواره های خرید در استانبول نیز مطلع باشید زیرا این جشنواره های خرید بهترین زمان برای خرید هستند. 

آژانس مسافرتی خاتون سیر، برگزار کننده ارزان ترین تورهای استانبول و همچنین تور ترکیه لحظه آخری می تواند سفر خوشی را برای شما عزیزان رقم بزند. در صورتی که قصد سفر به استانبول را دارید تورهای استانبول خاتون سیر را از دست ندهید. تورهایی که در هیچ آژانسی نمی توانید پیدا کنید هم از نظر قیمت هم از نظر سرویس و خدمات. پس همین الان به سایت ما مراجعه کنید یا با خاتون سیر تماس بگیرید.