ارزان ترین و بهترین مراکز خرید شهر بلک آنتالیا

بلک (Belek) از بهترین و ارزان ترین مناطق آنتالیا محسوب میشود که با مرکز شهر آنتالیا فاصله چندانی ندارد. همچنین فاصله این منطقه تا فرودگاه آنتالیا حدودا نیم ساعت است. مراکز خرید بلک آنتالیا در سراسر دنیا شهرت خاصی دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید و گشت و گذار علاقه خاصی دارید و همچنین تصمیم به سفر با تور آنتالیا را دارید با ما همراه باشید تا مراکز خرید منطقه بلک آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید تراسیتی

تراسیتی یکی از بزرگترین مراکز خرید بلک آنتالیا میباشد که در سال 2011 در این شهر افتتاح شده است. در این مرکز خرید برندهای مطرح بین المللی و داخلی زیادی وجو دارد. تراسیتی برای رفع خستگی بعد از خرید مسافران کافه ها و رستوران های زیادی ایجاد کرده که آماده پذیرایی از آنها است. این مرکز خرید روزهای شنبه تعطیل است ولی از یکشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال و میزبان شما عزیزان است.

مرکز خرید شیمال

شیمال لوکس ترین و مدرن ترین مرکز خرید منطقه بلک انتالیا میباشد که در سال 2008 در این شهر افتتاح شده است. در این مرکز علاوه بر خرید، امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی وجود دارد که لحظات هیجان انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. مرکز خرید شیمال در 24 ساعت شبانه روز فعال است  و هرلحظه از شبانه روز که هوس خرید یا حتی بازی و سرگرمی کردید میتوانید از آن دیدن کنید. زمین های بازی کودکان، سینما های بی نظیر و همچنین امکانات تفریحی ویژه کودکان و بزرگسالان جذابیت مرکز خرید شیمال را برای گردشگران دو چندان کرده است.

مرکز خرید بوینر اسپرت

بوینر اسپرت بهترین مرکز خرید بلک آنتالیا در زمینه اجناس ورزشی است به طوریکه انواع کالا و لباس های ورزشی برای ورزش های مختلف و خاص در این مرکز خرید یافت میشود. اگر به دنبال با کیفیت ترین لباس ها و وسایل ورزشی هستید توصیه میکنیم حتما به مرکز خرید بوینر اسپرت سر بزنید. دقت کنید این مرکز در روزهای شنبه تعطیل میباشد.

مرکز خرید اوت لت دپو

یکی دیگر از مرکز خریدهای شهر بلک آنتالیا اوت لت دپو میباشد که در سال 2004 در نزدیکی فرودگاه این شهر افتتاح شده است. این مرکز خرید در 365 روز سال تخفیف های چشمگیری دارد که با تنوع بالای اجناس گزینه مناسبی برای یک خرید با کیفیت و ارزان است. در این مرکز خرید 80 واحد تجاری وجود دارد که میتوانید اجناس داخلی و بین المللی را با قیمتی بسیار مناسب از آنها خریداری کنید. مرکز خرید اوت لت دپو امکانات دیگر از جمله پیست اسکی، کافه و رستوران، زمین های بازی برای کودکان، سینماهای بی نظیر و.... در خود جای داده است. در سفر به آنتالیا خرید از این مرکز را فراموش نکنید.

مرکز خرید لائورا

مرکز خرید لائورا یکی از بهترین مراکز خرید شهر بلک آنتالیا می باشد و تمام اجناس موجود در این بازار با قیمتی ارزان به مشتریان ارائه میشود. تفریحات آبی مهیج و لذت بخش، وجود رستوران ها و کافه های متعدد و تفریحگاه بندری این مرکز خرید باعث جذب گردشگران زیادی شده است. لائورا برخلاف بعضی از بازارهای این منطقه در روزهای شنبه هر هفته برپا است که به عنوان یکی از بازارهای هفتگی آنتالیا محسوب می شود. لائورا را میتوان به نسبت بازارهای دیگر، مرکز خرید ارزان قیمت آنتالیا دانست.

این مراکز تنها تعدادی از مراکز خرید در بلک آنتالیا میباشد و به عنوان بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید بلک آنتالیا شناخته شده اند. اگر به انتالیا سفر کردید، حتما به شهر بلک بروید و مراکز خریدش را از دست ندهید. با خرید از مراکز خرید شهر بلک انتالیا سفری خاطره انگیز و با کیفیت خواهید داشت.

اگر به دنبال تور خیلی ارزان آنتالیا هستید، آژانس مسافرتی خاتون سیر می تواند مناسب ترین گزینه برای شما باشد زیرا علاوه بر اینکه تورهای آنتالیا را با ارزان ترین قیمت به مسافران خود می فروشد خدماتی عالی را در این تورها ارائه می دهد. بسیاری از آژانس ها تورهایی با قیمت پایین را ارائه می دهند ولی از سطح خدمات و سرویس نیز کم می کنند!! جهت اطلاه از قیمت تورهای آنتالیا به وب سایت خاتون سیر مراجعه کنید.