باور نکردنی ترین مکان های تفریحی در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های ساحلی و گردشگری یا به عبارتی قلب آبی کشور ترکیه است که به دلیل وجود سواحل زیبا و تفریحات هیجان انگیز به یکی از قطب های گردشگری این کشور تبدیل شده است. این شهر از امکانات تفریحی متنوع و منحصر به فردی برخوردار است که هر کدام هیجان و جذابیت خاص خود را دارند. با سفر به این شهر می توانید از جاذبه های گردشگری، لنگرگاه های دیدنی و جنگل های بکر و سرسبز آن لذت ببرید و روزهای خاطره انگیز و فرح بخشی را برای خود و خانواده رقم بزنید. در این مقاله همراه ما باشید تا تمامی مکانهای جذاب آنتالیا، جاذبه های گردشگری آنتالیا و تفریحات آنتالیا را به شما معرفی کنیم. 

پارک های آبی آنتالیا

پارک آبی آکولند (Aqualand) واقع در ساحل کنیالتی از پارک های آبی پرطرفدار و مهم آنتالیا است که تفریحات بسیار مفرحی را در خود جای داده است. این پارک آبی از مجموعه ای از سرسره های آبی، استخرهای شنای مناسب کودکان و بزرگسالان و...تشکیل شده است و به همین دلیل هر سال میزبان گردشگران زیادی می باشد. علاوه بر این پارک آبی، دو پارک آبی معروف دیگر به نام های پارک آبی تروی(Troy) واقع در هتل ریکسوس آنتالیا و پارک آبی هتل دیدمان (Dedeman) در لاربیچ آنتال در آنتالیا وجود دارد که امکاناتی مشابه پارک آبی آکولند دارند ؛ با این تفاوت که موقعیت مکانی این دو پارک در هتل است. از جمله تفریحات و امکانت دلپذیر این پارک های آبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         سرسره های آبی با تیوپ و بی تیوپ

·         سرسره های چاله ای و یو شکل

·         استخرهای شنا و چتر آفتاب همراه با خدمات ماساژ و مدیتیشن به همراه موسیقی زنده

·         استخر شنا مخصوص کودکان (با حضور نجات غریق های متعدد)

·         رفتینگ 300 متری برای قایقرانی و استخر موج مصنوعی

·         جامپینگ از ارتفاع 70 متری

·         سرزمین دلفین ها

پارک های آبی آنتالیا

چتربازی در آنتالیا

در صورتی که از ارتفاع ترسی ندارید، توصیه می کنیم چتربازی در آنتالیا را تجربه کنید زیرا یکی از مهیج ترین تفریحات آنتالیا محسوب می شود. در چتر بازی، شما به همراه مربی حرفه ای تا ارتفاع 700 متر در منطقه ی ساحلی بالا رفته و آسمان را از نزدیک لمس خواهید کرد. چتربازی در انتالیا انواع مختلفی دارد که هریک از آنها ویژگی و لذت خاص خود را دارند.

·         چتربازی غیراتواتیک یا سقوط آزاد

·         چتربازی به صورت اتوماتیک

·         پراگلایدر سفری در آسمان ها

·         تجربه پاراموتور قدرتی سه برابری پرواز

چتربازی در آنتالیا

تور جیپ سافاری آنتالیا

تور جیپ سافاری از محبوب ترین تفریحات شهر آنتالیا است و برای گردشگرانی که علاقه مند به طبیعت و هیجان همراه با هم هستند، تور فوق العاده ای خواهد بود. از آنجایی که آنتالیا دارای طبیعتی بکر، پوشش گیاهی خاص و چشم اندازهای زیبایی است به یکی از مکان های جیپ سافاری تبدیل شده که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. با جیپ سواری با ماشین های روباز و موتورهای پرقدرت و تماشای هم زمان کوه های توروس، دره های تنگ و گرد و آبشارهای زیبا لحظات فراموش نشدنی برای خود خلق خواهید کرد. در این تور جبپ های تندرو در اختیار گردشگران قرار می گیرند تا در مسیر 120 کیلومتری، به ارتفاع 1300 متر از سطح دریا برسند. برای رانندگی در جاده های کوهستانی فراموش نکنید گواهی نامه خود را همراه داشته باشید.

تور جیپ سافاری آنتالیا

غواصی در آنتالیا

یکی از متفاوت ترین و بهترین تفریحات آنتالیا غواصی در آب های نیلگون این منطقه می باشد، با غواصی می توانید دنیای زیر آب را کشف کنید و از دیدن گونه های گیاهی و جانوری در زیر آب لذت ببرید. آنتالیا از مناطق محبوب غواصان در سراسر دنیا است که برای کشف نقاط بکر در دریای میترانه به آنتالیا سفر می کنند. بیش از 20 سکوی شیرجه درآنتالیا وجود دارد ولی از بهترین مکان ها برای شیرجه زدن منطقه سیده می باشد زیرا زیبایی های دریای مدیترانه در این منطقه بیشتر حس می شود. توجه داشته باشید برای غواصی در آب های آزاد نیاز به آموزش و مهارت دارید به همین دلیل ابتدا به مدت یک ساعت در مرکز تجمع غواصان آموزش های لازم را فرا خواهید گرفت.

غواصی در آنتالیا

آکواریوم آنتالیا

یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان با 40 آکواریوم موضوعی و 131 متر تونل آکواریومی، در آنتالیا وجود دارد که یکی از جاذبه های توریستی این منطقه محسوب می شود. این آکواریوم به قسمت های متعدد زیادی مانند بخش اقیانوسی، ناحیه برفی و جنگل بارانی تقسیم می شود که در هر قسمت اطلاعات خوبی را در مورد گیاهان، موجودات آبزی و جانوران به دست خواهید آورد به طوریکه در مقایس های کوچک به دل جنگل های گرمسیری می روید و در قسمت ناحیه برفی که بخشی مهم و شگفت انگیز است در وسط تابستان لذت برف بازی را تجربه می کنید.

آکواریوم آنتالیا

مرکز اسکی هیپ ناتیک

مرکز اسکی هیپ ناتیک آنتالیا در منطقه ماناوگات یکی از مکان های جذاب آنتالیا است. در این مرکز می توانید تفریحات متنوع هیجان انگیز آبی را تجربه کنید، البته بیشترین شهرت این مرکز به اسکی روی آب است و تنها کسانی می توانند از این تفریح لذت ببرند که مهارت اسکی روی آب را داشته باشند در غیر این صورت می توانید از دیگر تفریحات این مرکز استفاده کنید.

اسکی در آنتالیا

اسب سواری در آنتالیا

از جذاب ترین تفریحات انتالیا می توان به اسب سواری اشاره کرد. در این شهر ساحلی چند مرکز اسب سواری وجود دارد که امکان اسب سواری برای افراد حرفه ای، افراد مبتدی و حتی کودکان وجود دارد. بنابراین بدون هیچ نگرانی یک روز شاد و بدون نگرانی را خواهید گذراند. همچنین گردشگران می توانند در جنگل دیدنی کاج، اطراف استراحت گاه ها، نواحی تیترینگول، سورگان و... اسب سواری کنند و لذت ببرند.

اسب سواری در آنتالیا

گلف بازی در آنتالیا

یکی از تفریحاتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم گلف بازی در آنتالیا است زیرا این منطقه دارای زمین های گلف گوناگون و متنوع با استانداردهای بالایی است. این ورزش از دسته ورزش های محبوب دنیا در آنتالیا می باشد و همین امر موجب شده افراد علاقه مند به گلف در سراسر دنیا هر سال به آنتالیا سفر کنند تا این بازی را در بزرگترین زمین های گلف این منطقه امتحان کنند. از مناطق پر پتانسیل برای جذب توریست و گردشگر با هدف گلف بازی منطقه بلک (Belek) در آنتالیا است که دارای مناظر تاریخی و طبیعی بسیار زیبایی می باشد.

گلف بازی در آنتالیا

در سفر خود به آنتالیا سعی کنید حتما به مکان های تفریحی معرفی شده در بالا، سری بزنید زیرا در هیچ کجایی از دنیا نمی توانید مشابه آن ها را پیدا کنید. تفریحات آنتالیا از مهمترین کارهایی است که حتما باید در سفر خود تجربه کنید. امکان ندارد به آنتالیا بروید و انواع تفریح های آبی، آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، شهربازی آنتالیا، پارک های آبی آنتالیا، پارک های ساحلی آنتالیا، رافتینگ آنتالیا و سایر جاهای دیدنی آنتالیا را نادیده بگیرید. خیلی از مسافران نگران بالا بودن هزینه تفریحات در آنتالیا هستند، ولی باید گفت که این هزینه ها آنقدرها هم بالا نیست و می توانید با خیال راحت از پس هزینه های تفریحات در آنتالیا بر بیایید. 

علاوه بر این، آژانسی را انتخاب کنبد که بتواند خدماتی با کیفیت عالی به شما ارائه بدهد و بتواند لحظاتی به یادماندنی را برای شما رقم بزند. اگر می خواهید در سفر خود از تمامی امکانات تور آنتالیا بهره مند شوید، بدون شک آژانس مسافرتی خاتون سیر بهترین گزینه برای شماست. خاتون سیر مجری مستقیم تورهای ترکیه به ویژه تورهای ترکیبی ترکیه، تور آنتالیا، تور استانبول و تور آلانیا می باشد که توانسته به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا رضایت مسافران زیادی را جلب کند. جهت اطلاع از قیمت تور آنتالیا با ما تماس بگیرید.