تور کیش

سفرنامه کیش

آژانس گردشگری خاتون‌سیر، تور کیش را به مسافران خود با قیمت‌های استثنایی پیشنهاد می‌دهد. سفر من با خاتون‌سیر طی سه شب و چهار روز اقامت در هتل گراند با صبحانه و ترانسفر فرودگاه، گشت شهری و بازدید از مراکز خرید و تفریحی آغاز شد. ما خوشبختانه در زمان جشنواره تابستانی به این سفر رفتیم و از تخفیفات بسیار عالی و امکان شرکت در قرعه‌کشی‌ها بهره‌مند شدیم.

مراکز خرید مشهور در کیش مثل پردیس 1 و 2، زیتون، پانیذ و مرکز تجاری کیش و... در یک قسمت از جزیره متمرکز هستند، و باقی مراکز تجاری با فاصله‌های نه چندان زیادی از هم قرار گرفته‌اند. اغلب هتل‌ها نیز بر اساس موقعیت جغرافیایی بازارها، در همان اطراف قرار دارند. حُسن نزدیکی هتل به بازارها، عدم نیاز به وسیله‌ی نقلیه است، اما هتل‌هایی مثل گراند که کمی دورتر قرار دارند برای لذت بردن از آرامشِ جزیره بیشتر مورد پسند هستند.

در این سفر، با یک حساب ساده از هزینه‌ای که برای تاکسی صرف کردیم فهمیدیم که می‌توانستیم با همان هزینه با شرایطی بسیار آسان ماشین کرایه کنیم، که در آن صورت هم گشت بیشتری در سراسر جزیره می‌زدیم و هم گاهی معطل تاکسی در ساعات پایانی شب نمی‌ماندیم.

همه مراکز خرید کیش ارزش یک بار رفتن و سیاحت کردن را دارند. هر مسافری با توجه به سلایق و نیازهای خود می‌تواند به سادگی کالاهای مورد نظر خود را در این مراکز تجاری بیابد. اما به طور کلی هر بازاری متمرکز بر بخشی از کالاهاست، به طور مثال پوشاک و لوازم لوکس در بازارهای پردیس، و انواع شکلات‌ها با قیمت‌های مناسب در بازار زیتون، و یا برندها در بازار سارینا و...

یکی از جذاب‌ترین مراکز دیدنی کیش ساحل مرجان و همچنین پیست دوچرخه‌سواری بود و که با کرایه دوچرخه یا موتورهای برقی در این پیست می‌توان تمام جزیره را دور زد و از هوای فوق‌العاده و مناظر دیدنی ساحل لذت برد. برای شنا و تفریحات آبی، در کنار آن آفتاب گرفتن در ساحل می‌توان از انواع خدمات ماساژ و تن‌آسایی در پلاژها نیز بهره برد.

کیش با دیدنی‌های بی‌نظیرش برای ما، فرصتی مهیا کرد تا در محیطی امن و آرام، بدون دغدغه‌ به گشت و گذار بپردازیم، همچنین با قیمت‌های مناسب از مراکز تجاری چشم‌نواز خرید کنیم.