نکات مهم در مورد تور چین

برای راهنمایی و آشنایی بیشتر با برنامه سفرتان ( تور چین )  نکاتی لازم به ذکر است که از شما مسافرین ارجمند خواهشمندیم در طول سفر این نکات را رعایت فرمائید.

1- حضور در فرودگاه امام خمینی تهران  3ساعت قبل از پرواز با برای تحویل اصل ویزاهای گروهی  تماس بگیرید.در فرودگاه پکن نیز نماینده آژانس با تابلوی مربوطه به استقبال شما خواهند آمد. شایان ذکر است ساعت ورود به هتل طبق عرف بین المللی بعد از 14:00 (2 بعداز ظهر) میباشد. بسته به شرایط ممکن است برنامه های بازدید برای شما تا ساعت پذیرش هتل یا ترانسفر به فرودگاه تدارک دیده شود.(ساعت تخلیه اتاق قبل از 12:00 ظهر است.)

2- مسافرینی که دارای روادید گروهی میباشند، در گمرک فرودگاه پکن، پلیس 2 نسخه ویزای گروهی را از سرگروه لیست ویزا تحویل گرفته و پس از وارد شدن تمام اعضای گروه ، به صف و به ترتیب، نسخه دوم را به صورت مهر شده به نفر آخر تحویل میدهند. هنگام خروج از چین نیز حضور تمام افراد گروه الزامی می باشد در صورت عدم حضور به موقع کلیه خسارات وارده به عهده فرد غایب می باشد. پس از ورود به پکن حتماً روادید خود را به راهنمای تور خود تحویل دهید. برای خروج از گمرک پکن در روز آخر نیز سرگروه نسخه مهر شده موجود را به پلیس گمرک پکن تحویل میدهد.(

3- کارت هتل وشماره تماس راهنمای تور را همیشه به همراه داشته باشید.

4- رومینگ سیم کارت های ایران در کشور چین رایگان می باشد. اما هزینه های تماس دقیقه ای 8 تومان می باشد و استفاده از سیم کارت های بین المللی چینی توصیه میشود. کد کشور چین 0086 میباشد که باید این کد را به شماره نوشته شده پشت قاب سیم کارت چینی اضافه کرد. سیم کارت رایگان نمیباشد و توسط خود مسافران خریداری میگردد. ملاک شرایط خدمات ارائه شونده به شما و هم چنین نوع اتاق اختصاصی به شما ، اتاق های استاندارد هتل ها طبق واچر می باشد. بسته به شرایط هتل ها تضمینی جهت نزدیک بودن اتاق های متعدد یک خانواده نیست ولی حداکثر تلاش جهت رضایت خاطر شما انجام خواهد شد تا رضایت شما در تور چین جلب شود. تخت نفر سوم در تمامی اتاق ها از نوع سفری می باشد.

5- واحد پول کشور چین(یوان¥) می باشد و بهترین راه تبدیل دلار به یوان، از طریق راهنماهای محلی یا بانک است که کارمزد کمتری را نسبت به صرافی های فرودگاه ها شامل میشود. پرداخت هزینه های تمامی خدمات و امکانات جانبی اتاق ها و هتل بر عهده مسافران می باشد. خارج کردن هرچیزی از رستوران ها ممنوع بوده و استفاده از وسایل پخت و پز در اتاق ها ممنوع است و استفاده از مینی بار و خوراکی ها و نوشیدنی های داخل اتاق ها مشمول هزینه می باشد. اینترنت ها معمولا در هتل های چین رایگان نیست و استفاده از استخر هتل ها رایگان و ملزم به داشتن کلاه شنا میباشد.

6- اختلاف ساعت ایران با چین 5/3 ساعت میباشد. مثال : ایران 8:30 صبح = چین 12 ظهر (در پاییز و زمستان 5/4 ساعت).

7- به دلیل فراوانی پول تقلبی در چین خرید از دستفروش ها بسیار خطرناک است و هرگز توصیه نمیشود. از پذیرفتن افراد غریبه در اتاق خودداری کنید.

8- در صورت استفاده از تاکسی فرودگاه چین حتما فاکتور بگیرید و فاکتور تاکسی را نگه دارید.

9- برای استفاده بهتر از زمان خود و نیز احترام به گروه همیشه زودتر از ساعت مقرر برای تورها حاضر باشید. شروع برنامه های روزانه ی تور از ساعت 8 صبح و عدم حضور به موقع در ساعت مقرر هیچ تعهدی از بابت منتظر ماندن را برای مجموعه برگزارکننده تور ایجاد نمیکند.

10- برای اطلاع از آخرین تغییرات در برنامه سفر تور چین با راهنمای خود هماهنگی نمایید.و برای اطلاع از ساعات تعین شده برای همراهی با گروه در برنامه های ترانسفر فرودگاهی روز قبل از پرواز با راهنمای خود تماس بگیرید.

11- برای گذران اوقات فراغت گشت های متنوع و کاملا اختیاری ( هزینه پرداختی توسط مسافر ) در نظر گرفته شده که برای اطلاع از آنها با راهنمای محلی خود هماهنگ نمایید.

12- پرداخت انعام برای انجام خدمات توریستی در کشور چین و مخصوصا برای خدمات 5 ستاره مرسوم می باشد،خواهشمند است برای حفظ شان فرهنگ والای ایرانی همکاری لازم را انجام دهید.

13- خرید از فروشگاهها و یا سایر مراکز خرید کشور چین کاملا اختیاری بوده و هیچ گونه اجباری جهت خرید از این گونه مراکز وجود ندارد.

سفری خوش و پربار را برای شما آرزومندیم