بهترین رستوران های تایلند که در عمرتان تجربه نکردید!

یکی از اطلاعاتی که برای سفر به کشور تایلند مورد توجه قرار می گیرد، پیدا کردن بهترین رستوران های تایلند است زیرا ذائقه مردم این کشور با ایرانیان سازگار نیست! ولی نگران نباشید در تایلند رستوران های متنوعی وجود دارد که دیگر دغدغه گرسنه ماندن را نخواهید داشت به طوریکه هر ساعت از روز که گرسنه شدید می توانید به رستوران رفته و غذا میل کنید. در این کشور رستوران های زیادی وجود دارد ولی اگر به دنبال بهترین رستوران های تایلند هستید در این مطلب ما را همراهی کنید؛ ما رستوران هایی را معرفی می کنیم که علاوه بر فضای دلچسب غذاهای خوشمزه و با کیفیتی را ارائه می دهند.

رستوران مزالونا

رستوران مزالونا از رستوران های واقعا استثنایی کشور تایلند می باشد که در طبقه 65 هتل لبوا واقع شده است. مزالونا یکی از رستوران های بسیار معروف، لوکس و گران قیمت تایلند محسوب می شود که چشم انداز بسیار زیبایی دارد. این رستوران غذاهای فوق العاده با کیفیت و جدید بین المللی را ارائه می دهد و همچنین برخورد کارکنانش بسیار محترمانه است. اگر در تعطیلات نوروزی راهی این کشور شدید حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

رستوران لیدو

لیدو در زبان تایلندی به معنای فصل می باشد، رستوران لیدو از رستوران های معروف ایتالیایی در تایلند است که در شهر بانکوک در منطقه ساتورن واقع شده است. افرادی که علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستند می توانند بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ایتالیایی از جمله اسپاگتی، پیتزا، پاستا و...را که توسط سرآشپزهای حرفه ای طبخ می شوند در منوی این رستوران مشاهده کنند و سفارش دهند. فضای این رستوران بسیار ساده، دوست داشتنی و صمیمی است؛ به همین دلیل در بین گردشگران و مردم محلی این منطقه طرفداران زیادی دارد.

رستوران سیامی ایسایا

رستوران سیامی ایسایا از رستوران های جذاب تایلندی می باشد ولی به دلیل موقعیت مکانی آن توصیه می کنیم حتما با تاکسی به آنجا بروید زیرا ممکن است در پیدا کردن آن به مشکل بربخورید. این رستوران در وسط یک باغ بسیار زیبا و سرسبز واقع شده که زیبایی فضای باز و دلنشین آن همراه با ایوان ها و پله های چوبی و قدیمی برای قرارهای عاشقانه و رمانتیک بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید در این رستوران قبل از سرو غذا در فضایی مجزا نوشیدنی میل کنید و در طبیعت چشم نواز آن چرخی بزنید. رستوران سیامی ایسایا علاوه بر غذاهای عالی، دسرهای سنتی و خوشمزه تایلند را هم در منوی خود جای داده است البته منوی این رستوران به دو زبان تایلندی و انگلیسی در اختیار شما قرار داده می شود. کارکنان این رستوران فوق العاده مودب هستند و به زبان انگلیسی صحبت می کنند بنابراین شما در ارتباط گرفتن با آنها مشکلی نخواهید داشت.

رستوران آتلیه ژوئل غوبوشون

رستوران ژوئل از رستوران های فرانسوی واقع در تایلند است که بسیار معروف و پرطرفدارمی باشد و در منطقه سیلوم بانکوک واقع شده است. توجه کنید که این رستوران زنجیره ای است و به هرکدام از شهرهای تایلند که سفر کردید می توانید به یکی از شعبه های آن سری بزنید. دکور این رستوران با طراحی رنگ های قرمز و مشکی بسیار جذاب و امروزی است به گونه ای که با سرو غذاهای بین المللی در این فضای زیبا چندین برابر لذت خواهید برد. غذاهایی که در این رستوران به مشتریان ارائه داده می شود از بهترین و تازه ترین مواد اولیه تهیه می شود که این امر خود تأثیر زیادی در طعم غذاها گذاشته است.

آشپزخانه مادر تری در کتا نوا

آشپزخانه مادرتری در جاده کتا نوا در شهر پاتایای تایلند قرار دارد که یکی از بهترین رستوران های این کشور به حساب می آید. کاتا در 8 کیلومتری جنوب پاتونگ واقع شده است. این رستوران مشرف به دریای آندامان و ساحل ماسه های شنی در کاتا نوا رویال ویل است که یکی از دلایل شهرت این رستوران همین فضای دلنشین می باشد. در منوی این رستوران غذاهای سنتی و مدرن متنوعی وجود دارد که از محبوترین غذاهای آشپزخانه مادر تری در بین گردشگران غذاهای دریایی آن است. تماشای چشم انداز زیبا  از پنجره رستوران همراه با موسیقی لذت غذا خوردن را برای شما دو چندان خواهد کرد.

رستوران دودو

این رستوران در مجاورت مجموعه لاگونا واقع شده و نسبت به رستوران های دیگر تایلند کوچک تر می باشد؛ ولی به دلیل طبخ غذاهای لذیذ و ترکیبی فرانسوی، آسیایی و مدیترانه ای باعث جذب گردشگران زیادی شده است. همچنین فضای ساده و دلنشین، شیرینی جات خوشمزه و موسیقی ملایم آن از عواملی است که این رستوران را مورد توجه مسافران قرار می دهد و شهرت زیادی در شهر پوکت دارد. نکته جالب در مورد این رستوران این است که هرسال منوی آن تغییر می کند و با غذاهای جدید میزبان مشتریان می شود.

رستوران لانگ ساوای

یکی از رستوران های دریایی تایلند در پاتایا، واقع در جاده ساحلی جومتین است که به راحتی آن را پیدا خواهید کرد. رستوران لانگ ساوای با کیفیت ترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی را طبخ می کند به طوریکه هیچ کجا غذای دریایی به این خوشمزگی نخورده اید. کیفیت بالا و طعم خوش غذاهای این رستوران به قدری فوق العاده است که هیچ رستوران دیگری با آن رقابت نمی کند.

رستوران آکوا

رستوران آکوا از مدرنترین رستوران های ایتالیایی تایلند است که در ساحل کالیم ، دقیقا در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و به دلیل طراحی داخلی شیک و مدرن و نورپردازی خاصی که دارد از زیباترین رستورانهای پوکت محسوب می شود. اگر عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و قصد سفر به تایلند را دارید می توانید در رستوران آکوا بهترین غذاهای ایتالیایی را میل کنید و در محیطی دلچسب همراه با موسیقی روح نواز از خوردن غذای خود لذت ببرید.

در این مطلب معروف ترین و بهترین رستوران های تایلند را به شما معرفی کردیم. می توان گفت تایلند دارای بهترین رستوران ها و غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی است که مطمئنا در هیچ کشور دیگری از دنیا نمی توانید مانند آن ها را پیدا کنید. غذاهایی با طعم و بوی استثنایی که هر کسی را برای خوردن به وجد می آورد و سازگار با هر ذائقه ای است. چه آدم شکمویی باشید چه نباشید، برای یکبار هم که شده در سفر خود به رستوران های تایلند بروید و یک دل سیر غذا بخورید.

آژانس مسافرتی خاتون سیر می تواند به شما در انتخاب تور تایلند کمک کند زیرا سال ها مجری مستقیم تور تایلند، تور پاتایا، تور بانکوک و تور پوکت است. شما می توانید در این آژانس ارزان ترین تورهای تایلند را با خدماتی باور نکردنی رزرو کنید و سفری رویایی را برای خود و خانوادتان بسازید. پس برای رزرو تور تایلند خاتون سیر همین حالا با ما تماس گرفته یا به سایت خاتون سیر مراجعه کنید و تورهای ما را از دست ندهید.