زیباترین و آرامبخش ترین سواحل پوکت در تایلند

اگر در سفر به تایلند به دنبال بازدید از سواحل زیبا و خاطره انگیز هستید جزیره پوکت گزینه بسیار خوبی است. پوکت به عنوان بزرگ ترین جزیره دارای سواحل بی نظیر و رمانتیک است؛ سواحلی که بسیاری از زوج های جوان را ترغیب به گرفتن ماه عسل در تایلند می کند. برای انتخاب بهترین ساحل های پوکت از سواحل شلوغ و مناسب برای شب زنده داری تا سواحل خلوت و مناسب برای استراحت، گزینه­ های مختلفی پیش روی شماست. اگر قصد سفر به تایلند را دارید در ادامه این مقاله با ما باشید تا نمونه هایی از بهترین ساحل های پوکت را به شما معرفی نماییم.

ساحل پاتونگ پوکت

ساحل پاتونگ در بین بهترین ساحل های پوکت، شناخته شده تر از بقیه است. این ساحل با وجود شلوغ بودن و عدم برخورداری از استانداردهای بالا در بین قشر جوان و نوجوان مطلوبیت بیشتری دارد. علت آن هم شاید وجود امکانات سرگرمی در ساحل و سرگرمی های شبانه باشد. امکاناتی همچون جت اسکی و قایق های اجاره ای زمینه ایجاد هیجان و سرگرمی را برای توریست های علاقمند فراهم می­کند. چشم انداز این ساحل به خصوص در شب هنگام که نورهای خیابان بنگلا روشن می­شود بسیار دیدنی است.

ساحل پاتونگ پوکت

ساحل آزادی پوکت

در بین بهترین سواحل پوکت، ساحل آزادی با توجه به شاخصه ­هایی که دارد بدون شک یکی از گزینه هاست. از جمله ویژگی­ های این ساحل ورودی اندک آن است. آرام بودن دریا در این ساحل و مناسب بودن برای شنا به دلیل عدم وجود موج‌های بلند از دیگر ویژگی­ های آن است. اینجا بهترین مکان است برای تفریح و استراحت و گرفتن حمام آفتاب و تأمین ویتامین دی بدن.

ساحل گرمسیری لائم سینگ پوکت

این ساحل گرمسیری، به دلیل جاذبه­ های بصری که دارد مانند سرزمین افسانه­ هاست. در ساحل لائم سینگ پوکت انواع بوته های ضخیم و سبز رنگ و همچنین صخره های ساحلی را مشاهده می­کنید که نمونه آن را تنها در تصاویر کارت پستالی مشاهده کرده­ اید. با وجود اینکه در چند سال­ اخیر توریست­ های زیادی به این ساحل مراجعه می­کنند و شلوغ شده ­است اما با جاذبه­ هایی که دارد باز هم می­تواند به عنوان یکی از بهترین ساحل های پوکت شناخته شود.

ساحل لائم سینگ پوکت

ساحل کاتا پوکت

ساحل کاتا با حدود 1500 متر طول، در قسمت جنوبی جزیره پوکت قرار دارد. این ساحل، به عنوان یکی از بهترین ساحل های پوکت به دلیل دارا بودن درختان نخل، ساحل ماسه ای سفید و دریای تمیز و شفاف در بین توریست ها و مردم منطقه طرفداران زیادی دارد. توریست­ هایی که به دنبال محیطی آرام و و خانوادگی هستند می توانند این ساحل را  با غذا و نوشیدنی و هتل هایی که برای اقامت دارد انتخاب کنند. همچنین امکانات لازم برای اسکی روی آب نیز در این ساحل وجود دارد.

ساحل کاتا نوی پوکت

ساحل کاتا نوی با 700 متر طول در جنوب ساحل کاتا واقع است. این ساحل به دلیل گردشگران کمتر مناسب کسانی است که به دنبال ساحل خلوت و محیطی آرام هستند. این ساحل به دلیل امواج بلند به خصوص در فصل خلوت سال برای علاقمندان به موج‌ سواری یکی از بهترین ساحل های پوکت است. در اطراف ساحل کاتا نوی رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد. همچنین برای کسانی که به غواصی علاقه دارند امکانات لازم فراهم است.

ساحل سورین پوکت

این ساحل بسیار مجهز است و از امکانات زیادی برخوردار است.  بسیاری از گردشگرانی که در پی تفریحات و سواحل لوکس هستند این ساحل را انتخاب می­کنند. ساحل سورسن به دلیل وجود هتل­ های لوکس، منازل ویلایی مجلل و زمین­ های گلف بیشتر از طرف ثروتمندان مورد توجه قرار گرفته و جزء بهترین ساحل های پوکت قرار گرفته است. این ساحل به دلیل خلوت بودن بسیار تمیز است؛ ضمن این­که وجود ساحل شنی تمیز و درختان نخل باعث جذب گردشگران به این ساحل شده ­است.

ساحل کارن پوکت

این ساحل به لحاظ مساحت از طولانی‌ترین و بهترین ساحل های پوکت است. کارن در بین ساحل کاتا و ساحل پاتونگ واقع است و از نمایی زیبا  نسبت به دریا برخوردار است. وجود امکانات لازم جهت برخی ورزش های آبی همچون غواصی و موج سواری گردشگران زیادی را به این ساحل جذب می­کند. گردشگران پس از ورزش و استراحت در ساحل می توانند برای غذا خوردن از رستوران‌ های اطراف ساحل استفاده کنند و برای خرید سوغاتی و صنایع دستی از فروشگا­ه هایی که در ساحل قرار دارد استفاده کنند.

ساحل کارن پوکت

ساحل نای هارن پوکت

این ساحل به دلیل اینکه سفید ترین ساحل شنی جزیره را داراست و همچنین احاطه شدن خلیج موجود در آن بوسیله جنگل، در بین بهترین ساحل های پوکت قرار می­گیرد. آرام بودن ساحل، عدم وجود موج­ های بلند بخصوص در فصول شلوغ گردشگری، رستوران­ های فراوان و داشتن آبی شفاف از دیگر مشخصه­ های این ساحل زیباست.

ساحل بهشت پوکت

این ساحل زیبا و مسطح با درختان نخل و صخره‌های اعجاب انگیز محاصره شده است. از مهم­ترین ویژگی ­های این ساحل می­توان به وجود بهترین و لوکس‌ ترین رستوان‌های جزیره پوکت در آن و امکان حضور گردشگران در همه فصول سال چه در فصول بارانی و خلوت و چه در ایام شلوغی نام برد. همین شاخصه مهم کفایت می­کند که نام آن را در بین بهترین ساحل های پوکت جای دهیم.


حواستان باشد در سفر به پوکت بازدید از سواحل زیبا و رمانتیک آن را فراموش نکنید. سواحل پوکت به قدری زیبا و آرامبخش هستند که با دیدن آنها تمامی مشکلات خود را فراموش می کنید و ساعت ها غرق در آرامش و لذت می شوید. در تفریحات شبانه پوکت نیز می توانید به این سواحل بروید و شب تا صبح را در جشن و شادی بگذرانید. 

چنانچه قصد سفر به پوکت را دارید از تور پوکت خاتون سیر بهره مند شوید. آژانس مسافرتی خاتون سیر برگزار کننده ارزان ترین تورهای خارجی و بهترین مجری تورهای تایلند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و از قیمت تور پوکت تایلند و هزینه سفر به پوکت مطلع شوید.